Kup si ponožky.cz

Reference

Ponožky KS - zpětná vazba

publikováno 13. února 2024
Vážený pane inženýre, v dubnu loňského roku jsem s Vámi telefonicky konzultovala výběr ponožek, hlavně pro turistické účely. Následně jsem pro sebe a pro manžela objednala KS-CROSS, KS-HIKE, KS-BASE, KS-RUN a KS-THERMO. V květnu jsme strávili krásných 14 dnů na Azorských ostrovech. Denně jsme nachodili minimálně 10 km - různý terén i různá převýšení. Teplota se pohybovala v rozmezí 8°C - 25°C. Občas nás zastihl i vydatný deštík :). V září jsme si ještě udělali týdenní výlet do Krkonoš. I přes opravdu horké počasí - i na hřebenech, jsme zase chodili těch našich cca 10 km denně. V obou případech jsme chodili v ponožkách KS-CROSS, manžel ještě KS-HIKE. Byli jsme absolutně spokojení. Já osobně mám velice choulostivé nohy, takže musím hodně zvažovat, jaké boty a ponožky si koupím. Často si musím zalepovat paty, abych si neudělala puchýř. S ponožkami KS-CROSS jsem byla úplně v pohodě, bez jediné náplasti. Jsou krásně měkoučké, a i v těch horkých dnech, kdy se nohy dost potily, zvládly veškerou vlhkost odvést, takže žádný pocit mokra, žádné puchýře ani otlaky. Ponožky KS-BASE manžel používá na běžné nošení - chválí příjemný jemný materiál. Letošní zimu si ale hodně pochvaluje KS-THERMO, které jsme objednávali hlavně kvůli tomu, že jako stavební projektant tráví i hodně času venku - zaměřování staveb, kdy se člověk až tolik nehýbe. Poslední objednané ponožky KS-RUN jsem plánovala používat na běhání a kratší procházky. Co se týče funkčnosti, tak v pořádku. Jenom mám trochu problém s materiálem - pro moje nohy je hrubší - hlavně v přední části chodidla, kde jsou proužky. Naštěstí po několika použití a vyprání trochu změkly, takže je určitě donosím, ale příště i na běhání jedině KS-CROSS. Ty jsou fakt na 1*! Ještě jednou bych Vám tímto chtěla moc poděkovat za skvělé doporučení. Díky němu a Vašim ponožkám jsme si oba naše loňské výlety skvěle užili, aniž bychom museli řešit nějaké odřené paty. Přeji Vám hodně zdraví a také hodně spokojených zákazníků. Hana Marková, Chotěboř

Expedice Tádžikistán

publikováno 2. prosince 2019

Dobrý den, pane Krško, z naší expedice v Tádžikistánu jsme se vrátili živi a zdrávi. Děkuji vám mnohokrát za doporučení při výběru ponožek. V horách jsme nakonec strávili 15 dní, nachodili jsme cca 170 km a nastoupali skoro 14.000 m. Co se týče ponožek, tak jsem s sebou měl 1x Dr. Hunter DHF, 1x KS-THEX a 1x KS PROFI (chtěl jsem vzít dvoje, ale při balení mi vyskočily z batohu). Teplotní rozmezí prostředí bylo -15°C až +30°C. Kamení, suť, les i ledovec. V podstatě celou dobu jsem absolvoval v kombinaci KS PROFI jako podklad a přes ně KS-THEX. A nemohu si tuto kombinaci vynachválit ! Výborný odvod potu od nohy a zároveň v nízkých teplotách parádně hřály. Žádné otlaky či puchýře, prostě paráda. Co se týče údržby ponožek, tak KS-THEX jsem pral cca po 5 dnech. Možná to ani nebylo nutné. Podkladová KS PROFI funkci plnila výborně. Tu jsem pral ob den. Byla chyba, že jsem měl pouze jeden pár KS PROFI, protože se tou ohromnou zátěží jakoby sešlápla pata. Vlákna už pak neměla tvar. Dr. Hunter jsem zkusil jednou a nemohu říct nic negativního, akorát byly až moc teplé. Ty bych vřele doporučil do teplot pod -15°C. Ještě jednou díky a brzy bych něco doobjednal. PS: Běžecké merino KS-CROSS je naprostá bomba! KS-LION taky nemá chybu a perfektní design. S pozdravem Karel Machatka

ponožky PONDY K v Nepálu

publikováno 16. dubna 2019

V loňském roce nás oslovil náš partner firma TOBI SPORT zu Frenštátu pod Radhoštěm, zda bychom nepřispěli termo ponožkama pro místní děti. Dnes nám majitel pan Kundrát poslal tento report. " V Dubnu loňského roku 2018, jsme se vydali s několika lidma na Expedici do Nepálu,kde nás doprovázel v horách Nepálský průvodce Dambar. Tato expedice nebyla tradiční pouze trek na hory, ale šli jsme nekomerční cestou přes úpatí hor a vesnic až pod Annapurnu. V těchto vesnicích jsme se zastavovali díky znalosti a vztahu Dambara s místními na odpočinek a spali u místních, skvělých , pohostinných lidí s otevřeným srdcem, avšak mnohdy s nedostatkem oblečení, elektřiny či her nebo vzdělávacích prostředků nejen pro děti. Toto bylo nedílnou součástí naší výpravy - věnovali jsme těmto skromným lidem, co jsme mohli sami unést v krosnách. V jedné z vesniček ,kde se odarovávalo byla vesnice Kalabang Ghaderi vzdálené asi 12 km od Pokhary, v nadmořské výšce kolem 1200 m.n.m. a více. Vvesnice se rozléhá až do vysokých kopců v 2500 m.n.m Děti měly zrovna tělocvik venku, když jsme přicházeli z treku Těšily se na všechny dárky ,které dostaly, jedním z nich byly i termo ponožky věnované od Vaší firmy KS Pondy. Nabalila jsem si je do krosny, převezla přes půl světa, vylezla do 5tisíc a pak darovala dětem a maminkám, které ve vesnici zůstávají mnohdy měsíce samy bez mužů a čekají než se vrátí jako šerpové z práce a dovezou oblečení nebo jídlo. Mnoho měsíců z roku je v Nepálu zima nebo období monzunu. Vaše ponožky přišly vhod nejen mne, ale pevně věřím, že při předání a spojených dlaní před hrudníkem slovy : ,,namasté,, , udělaly radost i obdarovaným. Děkuji za možnost a věnování vaší firmou, s vděčností Bára. TObi SPORT "

Reference z facebooku II.

publikováno 11. února 2019

Doporučení Ladislav Carbol doporučuje Ponožky PONDY K - www.kupsiponozky.cz. 8. února v 20:00 · Ponožky, se nesmí podcenit na žádném trempu. Na doporučení pana Kršky jsem koupil 3 páry merino KS-THEX, několik tlustých s polypropylenem Dr. Hunter DHH. Z výletu na Nový Zéland jsem měl trochu obavy, protože jsem měl nové, tudíž málo rozšlápnuté kožené boty. Po dlouhém letu mě natekly nohy a otlačeninám na prvních výletech jsem se nevyhnul. Dost možná bych se tomu mohl vyhnout, kdybych KS-THEX nešetřil až na horší časy a měl je obuté od začátku. Každopádně, se mi osvědčil režim: KS-THEX celý den na nohách, večer promáchat ve studené vodě, (teplá stejně nebyla k dispozici) a pak je přes den sušit, třeba na baťohu… Rozhodně se vyplatila investice do dražších merino ponožek. Dr. Hunter DHH našly uplatnění jako perfektní spací ponožky i zpátky v ČR. Nohy se v nich nepotí a guma neškrtí lýtko. V obchodě mají České kvalitní výrobky, které rozhodně doporučuji.

Pochvala ponožek DR HUNTER ze SLovenska

publikováno 3. dubna 2018

Díky dlouholeté odborné práci našeho obchodního partnera na Slovensku pana Josefa Vaigla se kolekce ponožek DR HUNTER výborně na Slovensku prodává a dostává se jí ocenění od běžných zákazníků. Viz kopie mailové komunikace s panem ROmanem Rezbárikem: Zpráva: I) Pekný večer prajem . Poprosím vás viete mi dodať alebo kde by som mohol kúpiť na Slovensku > ponožky Dr.Hunter? Pro myslivce - mám ich od vás som s nimi nesmierne > spokojný, na obale je kód DHW .nosíme ich denne 3 roky - cca 4 -5 párov 80 % dní v roku a stále držia -: ))) II) Pekný večer prajem . S vašim obchodným zástupcom na Slovensku - p, Vaigl - sme nadmieru spokojný - - -prístup - termín dodania - perfekt .Tovar nám doručili na čas . S úctou Roman Rezbárik. My děkujeme za pochvalu.

Pochvala ponožek

e-mail: Irena.Mejdova@seznam.cz Poznámky: Dobrý den, S Vašimi ponožkami jsem moc spokojená, objednávala jsem si je poprvé loni v létě a musím říct, že po dlouhé době to jsou ponožky, ve kterých se mé nohy cítí opravdu velmi dobře. Děkuji. S pozdravem. Irena Mejdová

Refererence Štěpán Dvořák nas KS-CROSS

publikováno 7. června 2017

Ponožky Pondy K KS CROSS 2017-04-20 14:20:02 Tester: Dvořák Štěpán Popis: Kotníkové běžecké ponožky z ovčí Merino vlny Recenze: Jedná se o středně tlusté ponožky. Ovčí vlna Merino je známá svou vlastností sát vlhkost. Ponožky jsou tedy vhodné do vlhkého prostředí nebo tam, kde je potřeba odsávat pot. Osobně ponožky používám na dlouhé a náročné tratě, abych měl chodidla v suchu. Drobná nevýhoda je jejich malá výška, kdy se nepřekrývají s dlouhými kalhoty a nad kotníkem tak vzniká malé obnažené místo. Protože Merino je přírodní materiál, každým použitím se ponožkám zkracuje jejich životnost. Postupně se vlna vydrolí, až tam zůstanou pouze nosná nefunkční syntetická vlákna. Vlna nemá rada teplo, takže je potřeba prát je velmi opatrně.

Jirka Kozel Neumann - expedice Sarek Švédsko

publikováno 26. května 2017

Reference od našeho testmana Jirky Kozla Neumanna z expediční výpravy do Národního parku SAREK Švédsko. "Ahoj Harmy ( přezdívka Karla Kršky z PONDY K). Posílám pár fotek z naší poslední polární výpravy v Sareku - ve Švédsku. Někdy to bylo dost na hraně, potvrdilo se nám tam avizované drsné počasí, obrovské vichřice, silný vítr ze sněhem, viditelnost nula, vyzkoušel jsem celou sadu KS a Dr hanter ( DrHUNTER ) ponožek. Podle potřeby jsem kombinoval ponožky silné Dr.Hanter ( DrHUNTER) s tenkou KS ( KS-PROFI) nebo střední KS ( KS-THEX) s tenkou, ale i samostatně podle potřeby. Byly tam dost nízké teploty i -25. Přes den jsem chodil v běžkových expedičních BC botách, v těch bezvadně fungovaly DR. Hantry ( DrHUNTER), ale i střední KS MERINO ( KS-THEX), někdy podpořené slabou KS (KS-PROFI - první vrstva). V kempech těžké zimní vysoké boty a jednoznačně suché !!! Dr. Hantry ( DHF FROST). Dorazil jsem opět bez puchýřů a otlaků a za to velký dík!!!! Bezva dny Kozel "

Jesenická stovka HEJA HEJA teamu

Ve dnech 5.5.-6.5.2017 jsme dali Jesenickou stovku. Trail o délce 102 km s převýšením 4150 m, se startem a cílem v Šumperku, s trasou vedoucí přes hlavní hřeben Jesenků /Ramzová-Skřítek/. Patří k těm těžším stovkám nejen pro velké převýšení, ale pro nevyzpytatelné klimatické podmínky na hřebenovce. Letošní J100, již v pořadí 6.ročník, byla poznamenána velkým množstvím sněhu, rozbředlého sněhu, vodou a blátem. Aby toho nebylo málo, ten navrchu nám k tomu všemu dopřál ještě déšť a mlhu.Jednoduše řečeno, prasárna jak má být. Podmínky jen pro otrlé, kteří byli na ně připraveni. A já osobně byl. Zvolil sem jen to nelepší vybavení,kterému jsem 100%ně důvěřoval a který mě podržel. Mezi ně se nově zařadily ponožky KS TREK od firmy PONDY. Na Skřítku sice byly s botami nacucané vodou jako houba, ale při dalších km do cíle /27 km/ ponožky včetně bot proschly. V cíli jsem měl nohy vyprané jako mimino, ale co bylo důležité, neměl jsem otlaky a ani náznaky puchýřů. Prostě paráda. Team HEJA HEJA : Antonín Hejkrlík antonin.hejkrlik@gmail.com a Jiří Hejkrlík

Krásná recenze pro KS-CROSS Lukáš Charvát

publikováno 19. dubna 2017

Lukáš Charvát : Když se naskytla možnost, že bych si se Štěpánem ( Štěpán Dvořák běh 400 km z jihu na sever ČR) mohl zaběhnout posledních 100km, neváhal jsem ani minutu. Sice mám před sebou půlmaraton v Třebíči a maraton v Praze, ale priorita byl běh se Štěpánem. Do 50km šlo vše v pohodě, ale pak jsem začal cítit puchýř na palci. Sundal jsem botu a byl tam. Tušil jsem, že pokud se něco nestane, tak mých vysněných 100km je v nedohlednu. Uviděl to Štěpán, zeptal se kolikátku mám nohu a věnoval mi pár ponožek KS-CROSS od PONDY K - www.kupsiponozky.cz. Teď to bude vypadat jako reklama, ale den před tím jsem se na ty ponožky koukal na internetu a divil se, proč stojí pár ponožek skoro 200Kč? Už se nedivím-už jsem to pochopil. Dalších 65km jsem v KS-CROSS ponožkách doběhl, puchýř k mému údivu ani neprasknul a já zase jednou pochopil, že kvalita něco stojí :-). Zdroj : Report z facebooku PONDY K - akce " Běh 400 km : Česká republika z jihu na sever " Štěpán Dvořák

Přečtěte si starší články:
   další

Váš košík

Obsah košíku:

V košíku nemáte žádné položky.

Ceny jsou uváděny s DPH
Cenová hladina: maloobchod

Celkem: 0,00

Novinky

26/2
POZOR NA PODVODNÝ EMAIL

POZOR POZOR na podvodný email od NOTIFIKATIONS.KUPSIPONOZKY:CZ, který informoval o nefunkčním prostředí e-mailu a vyzýval k potvrzení odkazu. Nepochází od firmy PONDY K. NEKLIK...

6/2
ZMĚNA SLEVOVÝCH PODMÍNEK PRO VO ZÁKAZNÍKY

Vážení obchodní partneři, měníme ve fakturaci slevové podmínky VO zákazníkům. Ve fakturaci rušíme SLEVY na dobírku a pro platbu předem. Platí základní ceny ve VO ceníku firmy ...

4/1
INVENTURA SKLADU 2024

Od 2.1.2024 PROBÍHÁ inventura skladu. PŘEDPOKLÁDANÝ KONEC JE 8.-9.1.2024 Dle aviza v informační tabulce budeme plnit a připravovat objednávky po skončení inventury. Čtěte, p...